DDSklep.pl internetowy sklep meblowy

Najczęściej Zadawane Pytania

Staramy się stworzyć leksykon wiedzy dla naszych klientów, by ułatwić im zakupy w naszym internetowym sklepie meblowym DDSklep.pl

Zadzwoń

669 – 797 – 006

Napisz do nas

kontakt@ddsklep.pl
kontakt@ddmeble.com

Godziny otwarcia

DDMEBLE:
P-Pt: 8:00 – 15:30

DDSKLEP
24H/7

Odwiedź nas

ul. Broniewskiego 35t
Strzałków 97-500

LISTA

Najczęściej Zadawane Pytania

1. Czy w DDSklepie dostępne są stoły na zamówienie?
Jeżeli zajdzie taka potrzeba to modyfikujemy nasze stoły na zamówienie pod kątem wymiaru, koloru, innej płytyczy zamiany nóg. Jesteśmy też w stanie zrobić zamówienie specjalne czyli wykonac od zera cały stół zgodnie z życzeniem klienta ale zawsze po konsultacji z nami i ustaleniu kosztów.

2. Czy wykonujecie stoły z drewna?
W naszym sklepie z drewna są nogi lub ramy stołów. Blaty wykonujemy ze sprawdzonych płyt wiórowych lub MDF, które są łatwiejsze w utrzymaniu czystości i pielęgnacji oraz umożliwiają szybszą produkcję przy jednoczesnym zachowaniu trwałości produktu.

3. Czy mogę zamówić próbkę materiału meblowego przed zakupem?
Tak, jesteśmy w stanie dostarczyć próbki materiałów meblowych. Skontaktuj się z nami, aby zamówić próbkę. Jedyne czego wymagamy to pokrycie kosztów kuriera.

4. Ile wynosi koszt dostawy?
Koszt dostawy zależy od wielkości zamówienia. Możesz sprawdzić koszty dostawy w koszyku przed dokonaniem zakupu.

5. Czy stoły trzeba montować?
Dzielimy nasze stoły na nieco mniejsze części, które nazywamy pół produktami i wysyłamy w taki sposób, aby zminimalizować uciążliwość związaną z montażem. Często wystarczy przykręcić same nogi do blatu, a w niektórych przypadkach ramę do blatu a nogi do ramy. Wszystkie miejsca przykręcenia są zaznaczone i nie potrzebujemy żadnych umiejętności stolarskich, by całość złożyć.

6. Czy meble są objęte gwarancją?
Tak, wszystkie nasze meble są objęte gwarancją. Szczegóły gwarancji znajdziesz na naszej stronie.

7. Czy przyjmujecie zwroty?
Tak, przyjmujemy zwroty w określonych warunkach. Informacje na ten temat znajdziesz w zakładce „regulamin”

8. Czy mogę zobaczyć meble osobiście przed zakupem?
W tej chwili nie posiadamy żadnych miejsc wystawowych, ale jeżeli nie przeszkadza odległość, to można się z nami umówić, żebyśmy w siedzibie przygotowali modele, które chcesz zobaczyć. Głównie chodzi o to, żebyśmy mieli dany stół na stanie, żeby przejazd nie był pusty.

9. Czy przyjmujecie płatności kartą kredytową?
Nie, ale posiadamy szereg innych rozwiązań związanych z dokonywaniem płatności w naszym sklepie. Mamy np. możliwość dokonania szybkiego przelewu za pomocą Przelewy24, przelewu tradycyjnego, płatności za pobraniem czy uiszczenia opłaty podczas odbioru osobistego. Więcej o możliwościach dokonania wpłaty w DDSklep.pl można znaleźć w odpowiedniej zakładce – płatności na naszej stronie.

10. Jak długo trwa dostawa zamówienia?
Czas dostawy zależy od dostępności produktu i miejsca dostawy. Średnio dostawa trwa od 2 do 14 dni roboczych. Przy okazji produktów robionych na zamówienie przyjmujemy, że czas realizacji to 20 dni roboczych plus 2 dni na wysyłkę.

11. Czy oferujecie meble do biura?
W tej chwili nie, aczkolwiek rozwijamy się i wkrótce planujemy poszerzyć ofertę o kolejne działy, więc może już wkrótce będziemy mieli typowo biurowe meble. W tej chwili możemy zaoferować nasze produkty jako ozdoba pokoju konferencyjnego lub do eleganckiej stołówki w firmie.

 12. Czy udzielacie rabatów na duże zamówienia?
Tak, oferujemy rabaty na duże zamówienia. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły. 

13. Czy mogę zmienić zamówienie po złożeniu?
Jeśli chcesz dokonać zmiany w zamówieniu, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Postaramy się pomóc.

14. Czy meble są łatwe do zmontowania?
Nasze stoły / ławy są  łatwe, albo bardzo łatwe do zmontowania. W zestawie znajdziesz prosta instrukcja montażu.

15. Czy oferujecie meble dla dzieci?
W tej chwili nie.

16. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak, wystawiamy faktury VAT. Jako spółka cywilna jesteśmy zobligowani do wystawiania faktury. Dlatego, jeśli nasze stoły kupuje osoba prywatna, to wystawiamy imienną fakturę. Jeśli nasz produkt jest zakupem na firmę, to prosimy o podanie dokładnych i podczas składania zamówienia.

17. Czy można negocjować cenę?
Staramy się oferować konkurencyjne ceny, jednak istnieje możliwość negocjacji przy dużych zamówieniach.

18. Jakie są warunki gwarancji?
Szczegóły warunków gwarancji znajdziesz na naszej stronie internetowej w dziale „Regulamin„.

19. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak, oferujemy opcję odbioru osobistego zamówienia. Skontaktuj się z nami, aby umówić się na termin odbioru.

20. Czy jesteście otwarci na współpracę z firmami?
Tak, jesteśmy otwarci na współpracę. Posiadamy wiedze oraz swój park maszynowy także jesteśmy chętni na stałą współpracę z dystrybutorami naszych produktów lub jako podwykonawca dla Twoich projektów.

21. Czy można zamówić meble na raty?
Niestety, w DDSklepie nie oferujemy płatności ratalnych.

22. Czy prowadzicie dostawę za granicę?
Istnieje taka możliwość, ale ze względu na gabaryty prosimy o wcześniejszy kontakt, żeby zrobić indywidualną wycenę przesyłki zagranicznej.

23. Czy mogę skontaktować się z Wami telefonicznie?
Oczywiście, możesz zadzwonić pod podany numer telefonu na naszej stronie internetowej, zapraszamy do działu „Kontakt

24. Czy oferujecie meble na indywidualne zamówienie?
Tak, jesteśmy w stanie wykonać meble na indywidualne zamówienie. Skontaktuj się z nami, aby omówić szczegóły.

25. Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?
Tak, po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas informacje umożliwiające śledzenie statusu dostawy.

Mamy nadzieję, że te odpowiedzi pomogły rozwiać Twoje wątpliwości. Jeśli masz jeszcze jakieś pytania, nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem obsługi klienta. Jeśli czegoś brakuje na naszej liście, to wiedz, że „najczęściej zadawane pytania” nie są zamkniętym działem, a z waszą pomocą wkrótce ją uzupełnimy o kolejne pozycje. Myślimy, że aktualizacja już wkrótce.

Najcześciej zadawane pytania, zakładka niedoceniana a bardzo pomocna i pomagająca w unikaniu stresu związanego z zadawaniem ciągle tych samych pytań.

DDSklep 
internetowy sklep meblowy

SERDECZNIE ZAPRASZMY

Siedziba główna

ul. Broniewskiego 35T,
Strzałków 
Radomsko 97-500

 

Kontakt do nas 

kontakt@ddsklep.pl
kontakt@ddmeble.com

669 797 006